TELEFONPASNING
Som selvstændig kan mistede opkald betyde mistede kunder. Telefonen ringer, der er ingen besked og ingen mulighed for at ringe tilbage. Det kan være en ny eller allerede eksisterende kunde, der nu synes, servicen i Deres firma ikke er optimal. Lad receptionshotellet passe telefonen, mens De passer kunden.
For mindre virksomheder kan det være en uoverskuelig opgave at nå at få faktureret, indberette moms og lavet regnskab. Lad Receptionshotellet tage sig af det administrative, mens De tager dem af at udføre opgaverne i firmaet.
Gå ikke glip af et vigtigt møde eller kundebesøg - lad os styre firmaets kalenderaftaler. Vi booker møder og sørger for, at kalenderen er opdateret.
Ekstern receptionist
En enkel og billig løsning uden store udgifter til ansatte i egen virksomhed.
Vi henvender os specielt til enkeltmands-virksomheder, som oftest benytter sig af denne receptionist/sekretær-mulighed, men vi udbyder også til større virksomheder, som har brug for en ekstra hånd under ferie, sygdom eller ved møder, hvor ingen i virksomheden kan svare telefonen.
Ekstern bogholder
Slut med at bekymre Dem for, om regnskaber, fakturering og moms bliver indberettet og afregnet til tiden. Receptionshotellet varetager alt det administrative, og De slipper for at have en regnskabsmedarbejder ansat i virksomheden.
Jo flere opkald, jo billigere.
Når aftalen mellem Dem og Receptionshotellet oprettes, er det ud fra et skøn om månedlige opkald. Som kunde afregnes De efter aktiviteten i virksomheden, pr. opkald, eller der indgås en fast aftale om pris.
Receptionshotellet kan tilbyde hjælp til regnskaberne i Deres virksomhed. Alt fra enkel fakturering til at forestå årsregnskab.
Prisen afhænger af ydelsen og firmaets størrelse.
Kalenderstyring afregnes efter opkald relateret til virksomhedens kalender. Kalenderstyring er som regel relatereret til, at Receptionshotellet også varetager telefonpasning i virksomheden.
Der kan, som ved telefonpasning, indgås aftale om en fast pris.
Vores priserMÅNEDSVIS BASERET PRISER |
||
ANTAL OPKALD | TELFONPASNING | KALENDERSTYRING |
20 opkald 50 opkald 100 opkald 150 opkald 200 opkald 250 opkald 300 opkald |
350,- kr. 750,- kr. 900,- kr. 1250,- kr. 1500,- kr. 1995,- kr. 2450.- kr. |
600,- kr. 1200,- kr. 1750,- kr. 2450,- kr. 2995,- kr. 3450,- kr. 4100,- kr. |
PRIS FOR ENKELTDAGE Telefon 750,- kr. Kalenderstyring 1200,- kr.
Priserne er baseret på almindelig åbningstid, se under Kontakt os!. Uden for almindelig åbningstid indgåes der speciel aftale om fastpris af dette.
|
HVEM ER VI
Receptionshotellet er et firma under Novom Event & Marketing. Receptionshotellet har specialiseret sig i at betjene andre virksomheders kunder. Vi er alle kontoruddannede med mange års erfaring i at servicere kunder telefonisk.
Vi har tiden til at give Deres kunder den helt rette betjening, og med kalender-adgang til Deres virksomhed og en baggrundsviden om, hvad lige præcis Deres virksomhed kan, bliver kunden aldrig bevidst om, at et eksternt firma varetager Deres telefonpasning. Når samtalen med kunden er afsluttet, sendes en sms/mail til den pågældende i Deres virksomhed om dette opkald, og/eller i Deres kalender kan der nu findes en ny booking af en kunde. Kontakt os, og vi kommer ud til et uforpligtende møde. Sammen finder vi den bedste løsning til lige netop Deres firma.
Send os en mail og De vil blive kontaktet hurtigst muligt
Eller kontakt Charlotte Andersen på tlf. 5250 1565
CVR 3569 1626
Åbningstider :
Mandag til fredag 08.00 – 18.00
Lørdag 09.00 – 16.00
Der kan laves special aftale om søn- og helligdage samt aften.
Novom Event & Marketing