Vores services

TELEFONPASNING

Som selvstændig kan mistede opkald betyde mistede kunder. Telefonen ringer, der er ingen besked og ingen mulighed for at ringe tilbage. Det kan være en ny eller allerede eksisterende kunde, der nu synes, servicen i Deres firma ikke er optimal. Lad receptionshotellet passe telefonen, mens De passer kunden.

 

REGNSKAB

For mindre virksomheder kan det være en uoverskuelig opgave at nå at få faktureret, indberette moms og lavet regnskab. Lad Receptionshotellet tage sig af det administrative, mens De tager dem af at udføre opgaverne i firmaet.

KALENDERSTYRING

Gå ikke glip af et vigtigt møde eller kundebesøg - lad os styre firmaets kalenderaftaler. Vi booker møder og sørger for, at kalenderen er opdateret.

Hvorfor vælge en ekstern receptionist og bogholder

Ekstern receptionist 

En enkel og billig løsning uden store udgifter til ansatte i egen virksomhed. 

Vi henvender os specielt til enkeltmands-virksomheder, som oftest benytter sig af denne receptionist/sekretær-mulighed, men vi udbyder også til større virksomheder, som har brug for en ekstra hånd under ferie, sygdom eller ved møder, hvor ingen i virksomheden kan svare telefonen.

Ekstern bogholder

Slut med at bekymre Dem for, om regnskaber, fakturering og moms bliver indberettet og afregnet til tiden. Receptionshotellet varetager alt det administrative, og De slipper for at have en regnskabsmedarbejder ansat i virksomheden.


Vores priser

MÅNEDSVIS BASERET PRISER  

ANTAL OPKALD TELFONPASNING KALENDERSTYRING

20 opkald

50 opkald

100 opkald

150 opkald

200 opkald

250 opkald

300 opkald

350,- kr.

750,- kr.

900,- kr.

1250,- kr.

1500,- kr.

1995,- kr.

2450.- kr.

600,- kr.

1200,- kr.

1750,- kr.

2450,- kr.

2995,- kr.

3450,- kr.

4100,- kr.

 

PRIS FOR ENKELTDAGE

 Telefon      750,- kr.               Kalenderstyring      1200,- kr. 

 

Priserne er baseret på almindelig åbningstid, se under Kontakt os!.

Uden for almindelig åbningstid indgåes der speciel aftale om fastpris af dette.

 

HVEM ER VI

Receptionshotellet er et firma under Novom Event & Marketing. Receptionshotellet har specialiseret sig i at betjene andre virksomheders kunder. Vi er alle kontoruddannede med mange års erfaring i at servicere kunder telefonisk.

Et smil i stemmen er guld værd

Vi har tiden til at give Deres kunder den helt rette betjening, og med kalender-adgang til Deres virksomhed og en baggrundsviden om, hvad lige præcis Deres virksomhed kan, bliver kunden aldrig bevidst om, at et eksternt firma varetager Deres telefonpasning. Når samtalen med kunden er afsluttet, sendes en sms/mail til den pågældende i Deres virksomhed om dette opkald, og/eller i Deres kalender kan der nu findes en ny booking af en kunde. Kontakt os, og vi kommer ud til et uforpligtende møde. Sammen finder vi den bedste løsning til lige netop Deres firma.

Kontakt

Send os en mail og De vil blive kontaktet hurtigst muligt

Eller kontakt Charlotte Andersen på tlf. 5250 1565

Vores adresse

www.receptionshotellet.dk

CVR 3569 1626

 

Åbningstider :

Mandag til fredag 08.00 – 18.00
Lørdag 09.00 – 16.00
Der kan laves special aftale om søn- og helligdage samt aften.

 
 
 
 
 

 

 Novom Event & Marketing

 www.novom.dk